sobota, 27 września 2014

Volleyball

Może ciekawi was dlaczego akurat wybrałam siatkówkę.
Wybór był przypadkowy, gdyż nigdy jakoś się tym bardziej nie interesowałam tylko moja przyjaciółka mnie zawsze zachęcała żebym grała. W końcu postanowiłam pojechać na jakiś obóz i tam właśnie odkryłam moją miłość do siatkówki. Teraz kiedy nie pójdę na trening to mnie roznosi, dzień jest taki nudny..

Siatkówka to gra zespołowa. Uczy nas współpracy oraz porozumiewania się z innymi. Grając już poważniej każdy z nas ma pewne zadanie na boisku, jeżeli jeden z graczy popełni błąd, kolejna osoba musi go naprawić.
Grając z moją drużyną stanowimy na boisku jedność. Świetnie się dogadujemy, chociaż jak w każdej drużynie '' KOBIET '' występują pojedyncze sprzeczki, konflikty ale to dzięki nimi potem jesteśmy sobie jeszcze bliższe :).

Również, mam nadzieje że dzięki zwycięstwu naszej Polskiej reprezentacji ludzie docenią siatkówkę :). Jesteśmy mistrzami świata w tak pięknym sporcie! 

Według mnie jest to najpiękniejszy sport bezkontaktowy :). Nie ma żadnej kopaniny, fauli, chamskości w grze. Siatkówka jest idealna, świetnie się ją ogląda. Nie możemy się doczekać sezonu ligowego! :)




4 komentarze:

  1. masz rację siatkówka to świetny sport, uwielbiam grać :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/2014/09/weekend.html

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam siatkówkę, ale poza graniem na wf-ie to nie gram za często XD

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham siatkówkę! Mam taką samą piłkę w szkole do gry :)

    OdpowiedzUsuń