czwartek, 25 września 2014

MOUNTAINS

Dzięki mojemu tacie pokochałam góry. Od młodych lat zabierał mnie i pokazywał różne piękne miejsca. Oczywiście chodzenie w góry przynosi nam wiele korzyści : oczyszczamy płuca oddychając świeżym, górskim powietrzem, spalamy zbędną tkankę tłuszczową, poprawiamy również metabolizm oraz poprawiamy swoją kondycję.

Jedyne co mi się nie podoba to ''turyści'' jeżeli mogę ich tak nazwać, którzy palą papierosy, noszą ze sobą klimaty. LUDZIE JESTEŚCIE NA ŚWIEŻYM POWIETRZU!Wykorzystujcie to maksymalnie i  nie zanieczyszczajcie innym powietrza.

Zachęcam do wycieczek. Jak jest słoneczna pogoda to widoki krajobrazów są niezapomniane. Na początek bardziej polecam jakieś łagodniejsze wycieczki żebyście dali radę, bo to nie jest takie proste wyjść np. na Kasprowy :D. Kolejka to inną drogą, ale zdobycie tej góry samemu jest naprawdę wyczerpujące. Pamiętajcie żeby nie ubierać nowych butów na takie wycieczki- jest to najgorsza rzecz jaką możecie zrobić.

A tutaj kilka zdjęć z Kościelca. Ciężka trasa, ale dałam radę! Jeżeli ktoś lubi wyzwania to idealna góra :)






2 komentarze:

  1. najpiękniejsze polskie góry ! cudowne zdjęcia i też zakochałam się w polskich górach :)

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Także uwielbiam góry, odkryłam to dopiero 3 lata temu, ale teraz wiem, że wolę czynny wypoczynek, wspinaczkę i długie spacery, niż "leżing i smażing" :p

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń