środa, 24 września 2014

Środa, środa, środa :)

Dzisiejszy dzień spędzony na maxa aktywnie! Rano zaskoczyła mnie pogoda, było mega zimno, a ja wyszłam sobie z domu w samym sweterku. Dochodząc do szkoły ręce miałam zamarznięte! Na szczęście jak wracałam było cieplej.

W szkole jak to w szkole, środek tygodnia zazwyczaj równa się najwięcej kartkówek, sprawdzianów. Wróciłam do domku i wyciągnęłam mamusie na siłownie :D. Próbuję ją jakoś zmotywować do ćwiczeń. Jest ciężko, ale wierzę, że w końcu da radę i się przełamie :). Chyba jednak najgorzej będzie z tym, żeby jakoś z jej diety wyciągnąć przepyszne ciasteczka z naszej cukierni. Zawód cukiernika jest naprawdę ciężki, patrząc na te pyszności aż chciałoby się to wszystko zjeść. Ja na siłowni godzinne cardio na bieżni, żyć nie umierać :).

Oczywiście jak codziennie trening siatkówki. Ostre przygotowywania do ligi! Ale wierzę, że w tym roku wyjdziemy tak samo pozytywnie jak w tamtym :). Przyszło dużo nowych dziewczyn i czeka nas bardzo dużo pracy, ale dla chcącego nic trudnego! Będziemy równym przeciwnikiem dla innych drużyn! :D







8 komentarzy:

  1. Sportowa dziewczyna widzę ;) I coś mi się wydaje, że po naszej wygranie ten sport się rozpowszechni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miejmy nadzieje :) Coraz więcej nowych osób przychodzi, więc jest dobrze :)

      Usuń
  2. super :) ja troche zaniedbałam ćwiczenia,musze wrocic do formy

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to dobra motywacja :) Patrząc na te zdjęcia aż sama poczułam chęci na ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie być w czymś dobrym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :D to na bierzni jest ekstra!
    Obserwuję:D Mozę zajrzsz do mnie i jęsli Ci się spodoba zrewanżujesz się?

    http://patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trenowałam siatkówkę 4 lata!;) Dużo można się nauczyć, nie chodzi nawet o samo granie, ale o np odpowiedzialność itp. Fajny sport:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie chodzisz na siłownie? Wygląda bardzo fajnie. *-*

    OdpowiedzUsuń