niedziela, 21 września 2014

Pierwszy raz z wami

Cześć, nazywam się Gabi. Mam 15 lat i mieszkam w Nowej Hucie. Interesuje się sportem oraz zdrowym, aktywnym trybem życia, fotografią oraz modą. 

Trenuję siatkówkę już prawie 2 lata, co sprawia mi wielką przyjemność. Oprócz tego często chodzę w góry, a od miesiąca regularnie na siłownię.
Dziennie potrafię zrobić ponad 300 zdjęć. Staram się uchwycić każdy moment w moim życiu, oczywiście trzeba znać umiar we wszystkim. Jednak zdjęcia to pamiątka na całe życie.

Do prowadzenia bloga zainspirowało mnie to, że bardzo lubię pisać. Chciałabym się dzielić z wami moimi przeżyciami z życia i ciekawostkami na różne tematy.
Oczywiście na moim blogu przeważać będą tematy związane ze zdrowym oraz aktywnym trybem życia. Mam nadzieję, że czytanie mojego bloga sprawi wam przyjemność i zaciekawię was do zadawania pytań na różne tematy.





4 komentarze:

  1. Pewnie bardzo się cieszysz z wygranej Polski w Mistrzostwach Świata, skoro interesujesz się siatkówką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :). Wreszcie pokazaliśmy w czym jesteśmy naprawdę dobrzy i chłopcy sobie zasłużyli na ten sukces :D

      Usuń
  2. Masz bardzo ładną urodę, powodzenia w blogowaniu! :)
    http://monika-haczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. łoo jakie świetne włosy! :)

    pozdrawiam,
    http://paniemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń