wtorek, 23 września 2014

HEALTHY LIFE

No to tak, wybierając tematykę mojego bloga głównie kierowałam się moimi zainteresowaniami. Sport, zdrowy i aktywny tryb życia to tematy o których mogłabym mówić godzinami i mi się nie nudzą.

Nie zawsze byłam aż taka aktywna, jeszcze rok temu potrafiłam chodzić do KFC kilka razy dziennie (takie lekkie nieporozumienie). Jednak patrząc na ludzi dookoła postanowiłam to zmienić. Oczywiście na początku było mi ciężko, bo żyjemy w czasach kiedy wszystko przyciąga nas wyglądem, zapachem.. Chciałam w końcu zrobić coś dla siebie. Nie, nie stosowałam żadnej rygorystycznej diety czy głodówek. Jaki jest sens w tym, aby się głodzić i często nie ma żadnych tego efektu, a diety prowadzą często do efektu JOJO, również nasze zdrowie na tym traci. Jadłam normalne, regularne posiłki i po prostu ruszałam się więcej.

Czy warto prowadzić aktywny i zdrowy tryb życia? OCZYWIŚCIE! Kiedy podobamy się sami sobie czujemy się lepiej, osiągamy większe sukcesy, jesteśmy pewni siebie i mamy lepszą samoocenę. Również po każdym treningu stajemy się szczęśliwsi!











4 komentarze:

  1. Też bardzo lubię zdrowy tryb życia :D

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja porzuciłam śmieciowe żarcie i zaczęłam się zdrowo odżywiać jakieś cztery lata temu i od tej pory czuję się znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. No podczas pracy ciężko jest jeść zdrowe posiłki :D Ale znam osoby, które sobie wszystko rano przygotowują i potem odgrzewają

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w 100%, sama od lutego zmieniłam swoje przyzwyczajenia dotyczące diety i zaczęłam ćwiczyć, dzięki czemu czuję się teraz o niebo (a nawet dwa!) lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń