czwartek, 2 października 2014

Placuszki

Pomysł na fit śniadanie.
Osobiście uwielbiam te placuszki z otrębami, są zapychające, a niezbyt kaloryczne, gdyż głównie przeważa w nich białko.

Skład :
2 jajka
2 łyżki mleka
3 łyżki otrębów żytnich lub otręby owsiane

Sposób wykonania:
Na patelnie dajemy łyżkę oleju i rozgrzewamy,
ubijamy 2 białka na sztywną pianę,
do tego dodajemy 1 żółtko,
dodajemy mleko,
3 łyżki otrębów i ponownie mieszamy.
Na patelnie wylewamy masę, która nam powstała i tworzymy z niej niezbyt duże kółeczka :)
Smażymy.

Można jeść z jogurtem, dżemem, owocami, no ze wszystkim co wam przyjdzie do głowy :)
ja zazwyczaj spożywam je z jogurtem i kiwi :)

SMACZNEGO


13 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowy blog zapraszam do mnie :) http://wonderfulneed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Placuszki z zarodków pszennych też są pyszne! Polecam! Przepisy u wujka google znajdziesz z łatwością! Buziaki, Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo wyglądają bardzo apetycznie, ale nie przepadam za kiwi ;p
    Pozdrawiam i obserwuję, aby wiedzieć co dzieje się na Twoim blogu.
    http://okotygrysaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszne <3
    Tylko ja nie mam czasu rano bo wstaje o 5;30 ;/


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejjjj mniamiiii :)
    Takiej wersji placuszków, to jeszcze nigdy nie jadła, z kiwi musi smakować wyśmienicie ! :)
    koniecznie będę musiała wypróbować ten przepis :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. jedno z moich ulubionych śniadań :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile placuszkow wychodzi z tego ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :) Zapraszam do mnie :) http://malinowysorbet69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają na prawdę smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pychotki :) bardzo podoba mi się Twój blog , zapraszam do siebie :)
    http://hilovestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo smacznie,idealny pomysł aby zamiast czekolady sięgnąć po zdrowego placuszka z owocami. :)
    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń