niedziela, 17 września 2017

Gabisonek 2.0 reaktywacja!


Hejka,

Dawno nic nie dodawałam i tak myślałam od dłuższego czasu czy coś naskrobać i w końcu pogoda mnie do tego zmotywowała. Trochę odeszłam od pisania w sumie z głupich powodów, ale jednak postanowiłam kontynuować. Minęło trochę czasu więc wiele się zmieniło oraz przybyło wiele nowych pomysłów, którymi się będę chciała podzielić. Nic tylko musicie troszkę poczekać :D.

W tym wpisie chciałabym się podzielić w sumie moją lekką przemianą, która w sumie powstała jedyne z ćwiczenia. Zero diety, zero męczarni. Wszystko zawdzięczam jedynie regularnym treningom, bo jak się tego przestrzega to naprawdę można wiele osiągnąć. Zobaczycie to na moim przykładzie. Jednak no apetyt rośnie w miarę jedzenia i czas zacząć zwracać uwagę na to co się je :).

No póki co to tylko tyle mam do powiedzenia :D. Niebawem będzie coś więcej :D.


sierpień 2016 
                                                                       sierpień 2017

PS może niezbyt wielka różnica, ale cieszy! :D















7 komentarzy:

  1. Różnica jest bardzo znacząca, masz super sylwetkę! :) Słyszałam, że 70% sukcesu to dieta, a pozostałość - ćwiczenia. Więc może warto zadbać też o odżywianie? :D

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie od jutra ruszam już na pełnych obrotach :D

      Usuń
  2. Ciesze się, że się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz po prostu petarda ;) Pieknie.

    OdpowiedzUsuń